Bank Spółdzielczy w Osiu

Galeria

Kalkulator kredytowy

Klienci indywidualni

Klienci biznesowi

Rolnicy

Banery

  • Zastrzeganie Kart
  • BFG
  • Doładowanie telefonów komórkowych

Treść dodatkowa

Bank Spółdzielczy w Osiu
ul. Dworcowa 8
86-150 Osie

tel. 52 33 29 531
tel. 52 33 29 360
tel./fax: 52 33 39 001

Nawigacja

Nawigacja:
  • Wszystkie aktualności

Treść

Aktualności

Płatności w Europie

2021.03.14

W związku z Art. 20d ustawy o usługach płatniczych udostępniamy broszurę informacyjną Komisji Europejskiej dotyczącą praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w państwach członkowskich, opracowaną na podstawie art.106 ust.1 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 z dnia 25 listopada 2015 r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego.

Broszura informacyjna Komisji Europejskiej dotycząca praw konsumentów przy dokonywaniu płatności w Europie

Rodzina 500+ – złóż wniosek na kolejny okres świadczeniowy

2021.03.02
-

Od 1 lutego można składać wniosek o świadczenie z programu Rodzina 500+ na okres 2021/2022. Będzie on trwał od 1 czerwca 2021 r. do 31 maja 2022 r.

Złóż wniosek w naszej bankowości internetowej!

  • od 1 lutego 2021 r. złożysz wniosek tylko elektronicznie,
  • od 1 kwietnia 2021 r. złożysz wniosek papierowo i elektronicznie,
  • do 31 maja 2022 r. musisz złożyć wniosek.

Przypominamy też, że jeszcze do 31 maja 2021 r. można składać też wnioski na okres 2019/2021, papierowo lub elektronicznie.

Dowiedz się więcej >>

Zmiany w rozwiązaniach pomocowych oferowanych przez banki – moratorium pozaustawowe

2021.02.23

Związek Banków Polskich oraz Krajowy Związek Banków Spółdzielczych wypracowały wspólne rozwiązania w zakresie stosowania instrumentów moratorium pozaustawowego oraz grup kredytobiorców nimi objętych (mikro, małych, średnich, dużych przedsiębiorców, podmiotów prowadzących działalność rolniczą oraz działalność agroturystyczną). To kolejne narzędzia pomocowe dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.

Kto i kiedy będzie mógł skorzystać z instrumentów pomocowych?

Zmiany obowiązują od 22 lutego 2021 r. Szczegóły dotyczące najważniejszych dat i zakresu pomocy znajdą Państwo w stanowisku banków polskich wypracowanym w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tzw. moratorium pozaustawowym – do pobrania TUTAJ

Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 r. Bank  jest uprawniony do podjęcia autonomicznej i elastycznej decyzji w zakresie okresu wsparcia udzielonego klientowi na podstawie Moratorium.

Więcej także na stronach Związku Banków Polskich oraz Krajowego Związku Banków Spółdzielczych

Dla sektora bankowości spółdzielczej, począwszy od 22 lutego 2021 r. obowiązuje odrębne moratorium pozaustawowe określające zasady stosowania instrumentów pomocowych dla osób fizycznych (w zakresie produktów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz działalnością rolniczą) oraz podmiotów prowadzących działalność rolniczą, w zakresie przetwórstwa oraz rybactwa.

Komunikat o bezpieczeństwie - uwaga na fałszywe sklepy internetowe

2021.02.05

Okres pandemii to niestety czas, w którym pojawiają się różnego rodzaju fałszywe sklepy internetowe. Celem takich działań, pod pretekstem sprzedaży produktów (często po bardzo atrakcyjnych cenach), jest np. wyłudzenie danych kart płatniczych.

Szczególną uwagę warto zwrócić na:

  • niedostępność danej metody płatności,
  • brak szyfrowanego połączenia (SSL),
  • błąd certyfikatu SSL,
  • podejrzaną nazwę domeny,
  • niepoprawną polszczyznę.

Oszuści podszywają się również (phishing) pod istniejące, znane sklepy, przyciągając Klientów mocno zaniżonymi cenami oferowanych produktów. Dlatego zawsze należy zwracać uwagę na domenę widoczną w pasku adresu – przestępcy tworzą nazwy, które łudząco przypominają oryginał.

Warto zwrócić uwagę także na komunikaty wyświetlane na stronie sklepu. Chcąc sprawdzić wybrane dane o sklepie, np. kontakt, regulamin, formy płatności itd. prezentowany jest komunikat: „trwają prace serwisowe, spróbuj ponownie później”.

Co więcej, w fałszywym sklepie zazwyczaj mamy tylko jedną opcję płatności – kartą płatniczą przez internet. Sklep internetowy za zakupiony towar powinien oferować kilka metod płatności np. za pośrednictwem systemów szybkich płatności m.in. PayU, Dotpay, Przelewy24 oraz opcję płatności przy odbiorze zamówienia.

Jeśli sklep, w którym zdecydowałeś się zrobić zakupy oferuje tylko jedną metodę płatności, lepiej zrezygnuj z zakupów.

Jeśli wybierzesz metodę płatności kartą – zweryfikuj na jakiej stronie wpisujesz jej dane. Zawsze warto również porównywać ceny w kilku sklepach lub korzystać np. z internetowych porównywarek cen.

W przypadku jakichkolwiek podejrzeń dot. autentyczności sklepu lub oferty należy zrezygnować z zakupów.

W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z Infolinią SGB:

  • 800 88 88 88 (bezpłatne połączenie)
  • 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata zgoda z taryfą operatora)

Tarcza Finansowa PFR 2.0

2021.01.15
Tarcza Finansowa PFR 2.0

Klienci Banku Spółdzielczego w Osiu mogą już składać wnioski o subwencję w ramach Tarczy Finansowej 2.0

 

Bank Spółdzielczy w Osiu rozpoczął dziś przyjmowanie wniosków o dofinansowanie firm w ramach Tarczy Finansowej 2.0. Za pomocą systemu bankowości elektronicznej mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z 45 branż mogą ubiegać się o subwencje finansowe, których łączna wartość wyniesie 35 mld zł, z czego do mikro i MSP trafi ok. 13 mld zł.

Firmy, które w okresie kwiecień-grudzień 2020 lub październik-grudzień 2020 roku odnotowały spadek obrotów o min. 30% w stosunku do analogicznego okresu w roku 2019 roku, mogą od 15 stycznia 2021 roku starać się o subwencję. Jeśli spełnione zostaną następujące warunki, subwencja z Tarczy Finansowej 2.0 może zostać umorzona w całości:

  • Dla mikrofirm zatrudniających od 1 do 9 pracowników, które osiągnęły obrót lub sumę bilansową za 2019 r. do 2 mln euro, subwencja finansowa wynosi 18 tys. zł lub 36 tys. zł na zatrudnionego do maksymalnej kwoty 324 tys. zł. Ich wysokość zależna jest od liczby pracowników i spadku obrotów.
  • Dla firm zatrudniających do 249 pracowników, których obrót za 2019 r. był mniejszy lub równy kwocie 50 mln euro, a suma bilansowa mniejsza niż 43 mln euro, subwencje zależne są od prognozy kosztów i przychodów oraz straty brutto do maksymalnej kwoty 3,5 mln zł. Pokrywać one będą do 70% ich start.

Wnioski o finansowanie w postaci częściowo bezzwrotnych subwencji mogą składać przedstawiciele firm, które są klientami Banku Spółdzielczego w Osiu. Wniosek oparty jest na oświadczeniach przedsiębiorcy, a jego weryfikację przeprowadzi automatycznie PFR na podstawie danych m.in. z banków (identyfikacja, w tym numer NIP), ZUS (zatrudnienie) i Ministerstwa Finansów (m.in. przychód ze sprzedaży za poprzedni rok obrotowy dla MŚP).

Firmy, które złożą wniosek lub otrzymają subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR, nie ponoszą żadnych kosztów np. z tytułu prowizji bankowej czy rozpatrzenia wniosku. Szacuje się, że z subwencji w całym kraju może skorzystać do 400 tysięcy firm.

Szczegółowe informacje na temat Tarczy 2.0 będą dostępne się na stronie www.pfr.pl oraz na stronie www.bsosie.pl

 

 

Więcej o programie #TarczaPFR2 na stronie: www.sgb.pl/pomoc-dla-firm-tarcza-finansowa-pfr-2-0

#TarczaPFR2 #pomocdlafirm #jesteśmydlaCiebie #BankiSpółdzielczeSGB #SGB

Oblicz swój kredyt

Galeria dodatkowa

Skontaktuj się z nami

  • Bank Spółdzielczy w Osiu
    ul. Dworcowa 8, 86-150 Osie

  • tel. 52 33 29 531, 52 33 29 360
    tel./fax: 52 33 39 001

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny.
baner toplayer
Dbaj o bezpieczeństwo!